Benvenuti in i nostri siti web!
banner

Chì marca faci a macchina di tagliu laser à fibra

In u metallu machine à punta di lu laserindustria, a cunvenzione di l'attrezzatura di tagliu laser hè evidente per tutti. In fatti, parechje persone ùn credenu micca in l'equipaggiamenti naziunali è a paragunanu sempre cù l'importazioni. Cù a crescita di l'attrezzatura domestica fatta in Cina, sò sempre più ricunnisciuti in casa è à l'internu. Devi ammette, a nostra tecnulugia di livellu tecnicu di u paese, avè velocità di sviluppu. Macchina di tagliu laser domestica chì bè, beni naziunali quandu si migliora da sè, a macchina di taglio laser hà occupatu una grande parte di a quota di mercatu.

Parechji utilizatori sò sempre preoccupati chì a qualità di machine à punta di lu laseri pruduttori ùn sò micca boni, a macchina di tagliu laser importata deve esse megliu cà a macchina di taglio laser domestica? Questi prublemi esistenu ancu in i campi industriali cum'è l'attrezzi laser. Per un bellu pezzu, l'attrezzatura di tagliu laser di alta potenza di a Cina, basatu nantu à a tecnulugia di importazione produzzione pura assemblea, i cumpunenti core sò limitati, risultendu in u prezzu di a macchina di tagliu laser hè caru, prezzu elevatu, ma in l'ultimi cinque anni, cù u laser domesticu forza R & D di i pruduttori, a tendenza di rimpiazzamentu di l'importazioni di laser naziunali hè sempre più significativa, un valore di macchina di taglio laser si trova in u so laser, hè ancu u prezzu di e macchine di taglio laser Una parte piuttostu impurtante.

Naziunale machine à punta di lu laser a tecnulugia di pruduzzione è di ricerca è di sviluppu hà fattu un grande prugressu, cusì u cuncettu di macchina di tagliu laser domesticu ùn hè micca bonu cum'è importazione. L'attrezzatura cinese d'oghje, simu dinò assai fieri. Dunque, quandu selezziunate a macchina di taglio laser, u cumpunente di core di a macchina di taglio laser hè u laser, chì si hè sviluppatu à pocu à pocu in un candidatu impurtante in i campi di l'elaborazione laser di alta precisione, sistema lidar, tecnulugia spaziale, medicina laser etc. Dopu à anni di riserva tecnica è cumulazione, i so cumpunenti principali è a ricerca è u sviluppu di i materiali, a produzzione è altre tecnulugie sò à livellu naziunale.

L'imprese di produzione di macchine da taglio laser naziunali è stranieri saranu una feroce competizione, cù l'applicazione di a macchina di taglio laser di più in più largamente, allora l'imprese in a scelta di a macchina di taglio laser, ùn ponu micca solu vede i vantaghji di l'attrezzatura di taglio laser straniera, ignorendu i vantaghji di l'attrezzatura domestica di tagliu laser, i tempi cambianu, e nostre idee anziane cambieranu ancu. Cusì da a capacità di tagliu, chì macchina di taglio laser hè bona? Ciò chì determina a vostra scelta di putenza hè u spessore di a piastra da taglià. Più a piastra hè spessa, più u tagliu hè difficiule è più grande hè a putenza necessaria.

 

U laser fibru hè un novu tipu di laser à statu solidu sviluppatu in u mondu. Hà i vantaghji di una bona qualità di raggiu è di picculu vulume, è hà vantaghji evidenti paragunatu cù un grande laser à statu solidu è un laser à gas. U laser Guohong hà più di una decina di tecnulugia di brevetti di ricerca è sviluppu di fibre, chì furniscenu un forte appoghju per l'applicazione di u pruduttu.

 

 

 

secondu u tippu di sorgente luminosa, lmachine à taglià aser i tippi di laser sò spartuti, generalmente cumpresi a macchina di taglio laser CO2, macchina di taglio laser YAG, macchina di taglio laser in fibra. I materiali applicabili per e trè macchine di taglio laser sò diversi, è a vostra scelta si basa nantu à u materiale chì avete bisognu à taglià. I prezzi à bon pattu pò significà un scontu nantu à a qualità, o un prublemu custanti dopu a vendita. Determinate chì macchina di tagliu laser hè bona, u fattore impurtante hè probabilmente u prezzu.

 

Allora chì fibra di metallo machine à punta di lu laser hè bonu? Guohong u picculu editore vi hà dettu, pò dì solu chì ùn ci hè micca bocca bona, solu adattatu per voi hè bonu! Un tale mercatu immensu, si pò imaginà, in u mercatu una cumpetizione benigna, dopu à tuttu per truvà un pruduttu adattatu per voi, hè a prima priorità ah!


Tempu di posta: Mar-14-2021