Benvenuti in i nostri siti web!
banner

Chì tippu di gas face u taglierinu laser à fibre chì taglia u metallu

Macchina di tagliu laser à fibra ottica, cunnisciutu ancu cum'è macchina di tagliu di metalli, pò taglià qualsiasi grafica di cuncepimentu nantu à a piastra, velocità rapida, alta precisione, stampatura unica, senza a successiva lucidatura è macinatura di u pezzu. Aduprate una gamma cum'è attrezzature da cucina, frigorifero, lampade elettriche, materiali di custruzzioni, ascensori in acciaio inox ecc. U tagliu di a piastra d'acciaiu hà bisognu solu di una carta di dati abbastanza per risparmià costi, scaricamentu visuale, adattazione stretta, risparmiu materiale

Tagliu laser in acciaio inox, l'energia rilasciata quandu u fasciu brilla nantu à a superficia di a piastra d'acciaio per fà u puntu di interruzzione di l'acciaio inox. Per a fabbricazione di fogli di acciaio inossidabile cum'è cumpunente principale, u tagliu à laser in acciaio inox hè un metudu di trasfurmazione veloce è efficace. U gasu di tagliu adupratu per taglià l'acciaio inossidabile hè principalmente cumpostu di 78% azotu. U tagliu laser di l'acciaio inossidabile utilizza spessu azotu di alta pressione è iniezione coassiale di fasci laser per soffia u metallu fusu per chì a superficie di tagliu ùn formi micca ossidu. questu hè un bonu metudu, ma hè più costu chè u tagliu tradiziunale di ossigenu. Potenza laser necessaria per u tagliu di l'acciaio inox paragunatu à l'acciau à bassu carbonu È a pressione di l'ossigenu hè alta. Rispuntendu à l'acciau à bassu carbonu, a putenza laser è a pressione di l'ossigenu di u tagliu in acciaio inox sò più alti, mentre u tagliu in acciaio inox ottiene un effettu di tagliu soddisfacente, ma hè difficiule d'ottene una cucitura di tagliu di scoria completamente antiaderente.

 

Acciaiu in lega A maiò parte di l'azzaru strutturale in lega è l'acciaiu di attrezzi in lega ponu uttene una bona qualità di tagliu cù tagliu laser, finu à chì sò metalliche. Ancu parechji materiali di forza, finu à chì i parametri di u prucedimentu sò cuntrullati currettamente, si pò uttene un tagliu drittu, antiaderente di scoria. Ancu se u tagliu in acciaio inox ottiene un effettu di tagliu soddisfacente, hè difficiule d'ottene un antiaderente cumpletu. Un modu per rimpiazzà u nitrogenu puru hè di aduprà l'aria cumpressa di l'attellu filtratu, cum'è u ramu, l'aluminiu è e so leghe, per via di e so caratteristiche (alta riflettività), u tagliu laser ùn hè micca faciule da trattà. u ramu puru ùn pò micca esse tagliatu da un raghju laser CO2 per via di una alta riflettività. L'ottone utilizza una putenza ottica elevata, gasu ausiliare aduprendu aria o ossigenu, pò esse tagliatu piattu finu.

 

Oghje, piastra d'aluminiu machine à punta di lu laser, Ch'ella sia tagliendu l'aluminiu o tagliendu altri materiali, ùn pò micca trattà l'aluminiu più grossu. U gasu ausiliare hè adupratu principalmente per soffià u pruduttu fusu da l'area di tagliu, è una bona massa superficiale di tagliu pò esse ottenuta. Per alcune leghe di alluminiu, l'attenzione deve esse prestata per prevene microfessure intergranulari nantu à a superficie di a fessura.

 

Lega di nichel lega à basa di nichel cunnisciuta ancu cum'è lega, assai varietà. A maiò parte di elle pò esse ossidata è fusa. Rame puru purumachine à punta di lu laserpò esse ampiamente adupratu in a trasformazione di vari materiali metallici è non metallici. Ma certi materiali, parametri specifici sò a velocità di tagliu, a putenza laser, a pressione d'aria ecc. per via di una alta riflettività, basicamente ùn pò micca esse tagliatu cù un raghju laser CO2. L'ottone adopra una putenza laser più altu è u gasu ausiliariu adopra l'aria o l'ossigenu per taglià piatti fini.


Tempu di posta: Mar-14-2021