Benvenuti in i nostri siti web!
banner

Chì sò i difetti cumuni è i metudi di trattamentu di e macchine di taglio laser?

Quandu si usa un machine à punta di lu laser, i prublemi si presentanu spessu per via di u longu tempu d'usu continuu, di l'ambiente di travagliu polverosu è di a bassa qualità di l'operatori. Chì devu fà s'ellu ci sò qualchi prublemi cumuni?

1f

Prima, ùn ci hè micca prugramma per l'iniziu normale:

Funziunamentu di difetti: a spia indicatrice di l'interruttore principale di alimentazione hè spenta, a spia principale di a spia principale hè spenta, u pannellu ùn si vede micca, a spia indicatrice di l'azionamentu di u mutore hè spenta, è in a macchina si emette un sonu chì ronza.

Cause di u prublema: Soluzione | Cattivu cuntattu di l'alimentazione principale, alimentazione DC danneggiata, fallimentu di u pannellu di cuntrollu, fallimentu di l'azionamentu di u mutore, fallimentu di a macchina. L'operatore pò risolve lu passu à passu.

Metudu d'ispezione specificu:

1. Osservate visualmente e luci indicatore di a macchina, osservate a situazione di difettu, l'indicatore di interruttore di alimentazione principale ùn si illumina micca, verificate chì a cunnessione di alimentazione d'entrata sia scarsa o u fusibile di alimentazione sia scuppiatu, a luce principale di u bordu principale ùn hè micca luminosa o u pannellu di cuntrollu ùn si vede micca, per piacè verificate DC 5V, a putenza di uscita 3.3V hè normale è a luce indicatrice di u driver di u mutore hè spenta? ? Verificate se a putenza di uscita hè normale. Quandu si verifica se l'alimentazione elettrica hè normale, scollegate ogni linea di uscita di energia per testà per determinà se l'alimentazione elettrica o u cumpunente di l'alimentazione elettrica hè difettosa.

2. Verificate se tutti i display sò normali. Se pudete sente un chjaru rumore, pò esse un fallimentu meccanicu. Verificate se u carrettu è a trave sò spinti à a manu. Liscia, s'ellu ci hè ostaculi. Vede s'ellu ci hè qualcosa d'altru chì l'impedisce.

3. Verificate se l'arburu di u mutore hè separatu, se a rota di sincronizazione hè sciolta,

4. Verificate se a scheda principale, l'alimentazione elettrica, i fili o i connettori cunnessi à a spina di u bloccu di unità (dispositivu) sò in bonu cuntattu.

5. Verificate se u connettore di filu da u bloccu di unità (drive) à u mutore hè disconnessu. U filu di 18 core da u bordu principale à u picculu bordu hè dannighjatu. Sia da inserisce.

6. Verificate se i paràmetri sò curretti. I parametri à sinistra sò listessi, ma se sò diversi, devenu esse corretti è scritti à a macchina.

2. Ùn ci hè micca visualizazione in u pannellu, è u buttone ùn pò micca esse attivatu:

Fenomenu di prublemi: A causa più probabile hè chì ùn ci hè micca visualizazione nantu à u pannellu di avvio, è e chjave sò malfunzionanti o invalidi.

A causa di u prublema: l'alimentazione di u modulu di cuntrollu di visualizazione hè anormale, a cunnessione di cuntrollu hè scarsa, è u pannellu hè difettu.

Metudu d'ispezione specificu:

1. Riavvia a macchina per verificà se u fasciulu è u carrettu sò stati ripristinati nurmalmente, è ùn sò state prese misure, è ùn sò state prese misure per trattà a faglia secondu u principiu.

2. Pulsà u buttone di resettore à l'accensione, è appughjà i tasti di freccia è i tasti di funzione in u pannellu di a macchina per verificà s'ellu hè normale, se queste chjave ponu esse resettate automaticamente è s'ellu ci hè una anormalità.

3. Verificate se a presa è u connettore di l'indicatore di cunnessione sò allentati è ùn toccanu.

4. Rimpiazzà u bloccu di cuntrollu di visualizazione, verificate s'ellu ci hè un display, se u lume indicatore nantu à u bloccu di cuntrollu hè acceso, se l'alimentazione hè normale,

5. Rimpiazzà u cavu dati. U bordu principale misura se P5 hè vivu è a tensione hè 5V. S'ellu ùn hè micca nurmale, per piacè verificate a pruduzzione di l'alimentazione 5V, se ùn ci hè micca uscita, cambiate per l'alimentazione 5V.

6. S'ellu ci hè un schermu di visualizazione ma i buttoni ùn funzionanu micca, rimpiazzate u filmu di i buttoni per vede s'ellu hè nurmale.

7. S'ellu ùn funziona sempre, basta à rimpiazzà a scheda madre per pruvà.


Tempu di posta: Apr-30-2021