Benvenuti in i nostri siti web!
banner

Tipu Selezzione di Raccordi di Macchina di Tagliu Laser in Fibra-Metallo

A fibramachine à punta di lu laserhà una bona precisione di lavorazione è alta efficienza di produzzione, chì face un pienu usu di a percentuale di utilizzazione di i materiali è risparmia i rifiuti inutili. Perchè a macchina di taglio laser hà tali prestazioni di precisione, in larga misura dipende da u cuncepimentu di e parti chjave di a macchina da taglio laser, parlemu di u cuncepimentu di e varie parti di a macchina da taglio laser.


Una macchina di tagliu laser vole taglià spessore, diversi materiali di a piastra, prima di tuttu per cunnosce a so capacità, l'intensità di u travagliu pò esse "competente". Dopu ci vole à calculà a forza: formula di calculu di carica assiale :; F―― forza di tagliu, F = 0; coefficiente di attritu rotolante nantu à a guida di rotolamentu. Dunque, postu chì u travagliu hà ancu a velocità di trasmissione, parlemu quì di a velocità di trasmissione di a vite di piombu: l'efficienza di trasmissione di a coppia di vite a sfera hè: ψ―― l'angolo di vite di a vite a sfera; ρ '―― u frizione equivalente angulu. In fattu, a precisione di a guida di guida hè ancu assai alta per l'attrezzatura stessa, è a qualità di precisione hè basicamente sei è sette Se l'attrezzatura hà esigenze speciali, Haiying hè miglioratu. U trattamentu di a superficia di u ferru di guida hà bisognu di macinatura fina, cù una rugosità superficiale speciale di alta precisione sottu à 0,63. Cum'è membru di a fabbrica laser Guohong, vedu travagliadori macinà ogni ghjornu.



Parlemu di l'ajustamentu di ogni cumpunente, di l'ajustamentu di a manica eccentrica di u mutore: girendu a manica eccentrica, a distanza media di i dui ingranaggi pò esse regolata convenientemente, è u mutore hè installatu nantu à a cunchiglia attraversu a manica eccentrica , eliminendu cusì u spaziu di u latu di u dente. Dui ingranaggi fugliali cù u listessu numeru di denti in maglia cù un altru ingranzu largu. Per via di l'azzione di a primavera, i dui ingranaggi ùn sò micca piazzati, chì sò rispettivamente attaccati à i lati sinistra è destra di a fessura di l'ingranimentu largu, eliminendu cusì u spaziu di u latu di u dente. Quandu si assembleghja, basta à cambià u spessore di a guarnizione, fà chì l'ingranimentu si sposti assialmente, è aghjustà a pusizione relativa di i dui ingranaggi in direzzione assiale per eliminà a distanza di u latu di u dente. Quandu si usanu dui ingranaggi impegnati l'uni cù l'altri, u cilindru d'indexazione hè A superficia hè fatta in una superficia conica cun un picculu affusolamentu, in modu chì u spessore di u dente di l'ingranimentu cambia leggermente in a direzzione assiale.

Attraversu a discussione sopra citata nantu à i punti di cuncepimentu di a parte meccanica di a macchina da taglio laser, puru chì a macchina da taglio laser sia progettata secondu i punti chiave sopra riportati, si pò determinà chì secondu i requisiti, si pò uttene a precisione desiderata à u nivellu di cuncepimentu.


Tempu di posta: Mar-14-2021