Benvenuti in i nostri siti web!
banner

L'usu di Attrezzature per Macchine di Tagliu Laser in Fibra nantu à Materiali Industriali

Cù u rapidu sviluppu di a scienza è di a tecnulugia, e macchine da tagliu laser à fibre sò diventate sempre più largamente aduprate in u mercatu industriale. E macchine da taglio laser à fibre anu una alta precisione di tagliu è una velocità rapida, chì pò migliurà l'efficienza di u travagliu di 60% è risparmià più costi. Dunque, sò profondamente amati da e persone. Amore, lascia avà chì i pruduttori di macchine da taglio laser in fibra capiscenu l'applicazione di a macchina per taglià laser in fibra in u mercatu industriale.

conew_img_0532_wps图片

Quasi tutti i materiali metallichi anu una alta riflettività à a luce infrarossa à temperatura ambiente. Per esempiu, u tassu di assorbimentu di u laser di diossidu di carbonu 10.6um hè solu 0,5% à 10%, ma quandu un raggiu focalizatu cù una densità di putenza di più di 10 ″ W / em2 brilla nantu à una superficia metallica, pò esse in l'ordine di microsecondi. A superficia interna cumincia à scioglie. U tassu di assorbimentu di a maiò parte di i metalli fusi cresce assai, generalmente finu à u 60% -80%. Dunque, i laser diossidu di carbonu sò stati aduprati cù successu in parechje pratiche di tagliu di metalli.

conew_img_0458_wps图片

U spessore massimu di a piastra d'acciaiu à u carbonu chì pò esse tagliatu da i moderni sistemi di taglio laser hà superatu i 20 mm. U metudu di tagliu à fusione assistitu da ossigenu hè adupratu per taglià e piastre in acciaio à u carbonu. A fessura pò esse cuntrullata in una larghezza soddisfacente, è a fessura per piastre di acciaio sottili pò esse stretta quant'è 0,1 mm. circa. U tagliu laser hè un metudu di trasfurmazione efficace per i piatti in acciaio inox. Pò cuntrullà a zona interessata da u calore in una piccula gamma, in modu à mantene a so resistenza à a corrosione. A maiò parte di acciai strutturali in lega è acciai d'attrezzi in lega ponu esse aduprati per ottene una bona qualità di tagliu cù tagliu laser.

conew_img_0535_wps图片

L'alluminiu è l'aliate di alluminiu ùn ponu micca esse fusi è tagliati cù ossigenu. Deve esse adupratu u meccanismu di fusione è di tagliu. U tagliu laser d'aluminiu richiede una alta densità di putenza per superà a so alta riflettività à u laser di lunghezza d'onda 10.6um. U raggiu laser YAG cù una lunghezza d'onda di 1,06 um pò migliorà notevolmente a qualità di tagliu è a velocità di tagliu laser in alluminiu per a so alta assorbibilità.

conew_img_0536_wps图片

Titaniu è leghe di titaniu cumunemente aduprate in l'industria di l'aviazione usanu l'ossigenu cum'è gasu ausiliare. A reazzione chimica hè feroce è a velocità di tagliu hè più rapida, ma hè faciule di furmà un stratu d'ossidu nantu à l'avanguardia è ancu di causà una brusgiata. Hè più sicuru d'utilizà gasu inertu cum'è gasu ausiliariu, chì pò assicurà a qualità di tagliu.

conew_1 (3)


Tempu di posta: Apr-08-2021