Benvenuti in i nostri siti web!
banner

Quotazione da Macchina di Tagliu Laser à Grande Fibra

Caratteristiche di fibra machine à punta di lu laser:

1. low cost, solu 1-6 gradi per ora cunsumu d'energia laser; soffia aria tagliendu varie lamiere di metallo;
2. altu rendiment, u laser di fibra originale di imballaġġ, performance stabile, vita di serviziu finu à 100.000 ore;
3. alta velocità, efficienza di separazione, tagliendu piattu finu per minutu velocità finu à decine di metri;
4. laser senza manutenzione;

Principiu di fibra di grande furmatu machine à punta di lu laser:
Hè un equipamentu d'alta tecnulugia chì integra tecnulugia avanzata di laser in fibra ottica, tecnulugia di cuntrollu numericu è tecnulugia di macchine di meli fini. U tagliu automaticu hè realizatu muvendu a posizione di irradiazione spot di u sistema meccanicu NC. A macchina di taglio laser à fibre utilizza u laser fibre per pruduce u raghju laser ad alta densità d'energia, è si focalizza nantu à a superficia di u pezzu di travagliu, in modu chì l'area di u pezzu di travagliu sia fusa istantaneamente è vaporizata da u puntu di focu ultra-fine.

Serviziu Guohong: durante u periodu di garanzia, a sucietà assignerà dinò ingegneria è personale tecnicu à l'attrezzatura di l'utente per effettuà ispezioni tecniche, manutenzione di routine è ispezzione di l'attrezzatura, è risponde à e dumande poste da l'utente. Ispezzione di u campu di u situ di l'usu di a macchina di u cliente, secondu a situazione attuale di u situ per aiutà l'utente à pianificà, cuncepisce u situ di produzione, acqua, elettricità, apparecchiature di gas ecc.

L'operatore di l'attrezzatura in u situ d'usu di i clienti svolge l'operazione di trasformazione attuale, l'attrezzatura manutenzione quotidiana è a furmazione di operazione piena di sicurezza, assicura chì l'utente possa u più prestu pussibule, a procedura di operazione di l'attrezzatura è u metudu, ponu aduprà l'indipendente l'attrezzatura per cuntinuà a produzzione. Purtà à i clienti un inseme cumpletu di struzzioni operative di l'equipaggiamentu, per furnisce furmazione à l'operatori di l'equipaggiu di l'utilizatore; prima di a consegna di l'operatori di attrezzature di l'utente per a teoria di basa laser, a prutezzione piena di sicurezza è a furmazione di mantenimentu di l'attrezzatura. L'inseme di l'attrezzatura in l'installazione è a messa in servizio di u situ di l'utente, da a data di accettazione di a garanzia di l'utente per dui anni.


Tempu di posta: Mar-14-2021