Benvenuti in i nostri siti web!
banner

A macchina di tagliu laser metallica pò taglià parechji materiali

A macchina di tagliu laser à fibre avanzata hè ampiamente pupulare in l'industria di trasfurmazione, a macchina di tagliu laser di metalli più è più apparisce in a nostra vita, hè statu ampiamente adupratu in trasfurmazioni di lamiera, larga produzzione GAO, prudutti di hardware, utensili da cucina è altre industrie, pò taglià accuratamente azzaru à u carbonu, guasi micca errore, È a pezza da travaglià dopu a trasfurmazione ùn hà micca bisognu di trasfurmazioni secondarie, lucidatura, macinazione è altre prucedure. Stu novu tipu di laser hà un raghju laser ad alta densità, pruduce un grande raghju laser d'energia, in a struttura dura, piastra di ferru, piastra d'acciaio, piastra d'aluminiu, a stessa classe è altri materiali metallici di a trasfurmazione di a superficie di a piastra.

Avvanzi di a macchina di tagliu laser in fibra di metallo: putenza di uscita di apparecchiatura continuità di tagliu stabile, funzione di tagliu di curva rapida è funzione di ottimizazione di u percorsu di lavoru cortu, bona qualità di tagliu, piccula cucitura di tagliu, piccula deformazione, superficie di tagliu liscia, piatta, bella, senza trasfurmazioni successivi, longa vita di serviziu laser, pò cuncepisce tutti i tipi di grafica è testu trasfurmazioni istante à volontà, travagliu flessibile, operazione meccanica simplice, migliurà assai l'efficienza di travagliu, alta efficienza è comodità.

A macchina di tagliu laser di metalli utilizza u generatore laser di fibra ottica cum'è l'attrezzatura di taglio di a fonte di luce, chì hà un effettu di tagliu accuratu di fusoliera stabile. Dunque, pò esse tagliatu è sculpitu nantu à materiali metallichi ad alta densità, cume l'acciaiu à u carbonu, l'acciaiu inossidabile, a lega d'aluminiu ecc. Tutti i tipi di macchina di tagliu laser in metallo, a macchina di taglio laser in piastra d'acciaio hè amata da a sucietà, allora perchè a macchina da taglio laser in metallo tagliata à l'acciau à u carbonu hà un grande vantaghju?

Per a trasformazione di l'acciaiu à u carbonu, in particulare alcune parti hardware, a maiò parte sò aduprate in navi di l'automobile è in apparecchi domestici. Hè impurtante per assicurà l'accuratezza di u pruduttu. Cù a mancanza di forza di travagliu, a produzzione automatica hè diventata pianu pianu u mainstream di l'industria di trasformazione, chì pò salvà manodopera ma arricchisce l'attrezzatura laser hè destinata à diventà u focu di u mercatu. Dunque, u risparmiu di i costi è u benefiziu di a macchina di taglio laser in fibra sò aumentati, chì hè largamente adupratu in l'industria. Cù sta seria di vantaghji, a macchina di tagliu laser in fibra ottica diventa a prima scelta per trasfurmà l'acciau à u carbonu.

A macchina di tagliu laser di fibra ottica hè aduprata in trasfurmazioni di lamiera, elettronica, apparecchi elettrichi, accessori di metro, automobili, macchinari, navi, apparecchiature metallurgiche, elevatori, utensili da cucina, apparecchi domestici, rigali artigianali, trasfurmazioni di strumenti, decorazione, trasfurmazioni esterni di metalli è altri industrie di a fabricazione è di a trasfurmazione. A macchina di tagliu laser à fibra hè aduprata principalmente per u tagliu rapidu di l'acciau à u carbonu, l'acciaiu di siliziu, l'acciaio inossidabile, a lega d'aluminiu, a lega di titaniu, a piastra galvanizzata, a piastra di birra, a piastra galvanizzata in alluminiu è altri materiali metallici.


Tempu di posta: Mar-14-2021