Benvenuti in i nostri siti web!
banner

Materie chì necessitanu attenzione in u funziunamentu di a macchina di taglio laser in fibra ottica

Cume operà a fibra ottica machine à punta di lu laser, hè assai amichi più preoccupati per u prublema. Oghje i fabricanti di macchine da taglio laser Guohong per presentà e specifiche di funziunamentu di a macchina di taglio laser in fibra ottica è questioni chì necessitanu attenzione. Cù a vasta applicazione di a macchina di taglio laser à fibre ottiche, ma per u funziunamentu di a macchina di taglio laser à fibre ottiche, a maiò parte di a ghjente ùn hà micca un inseme di regule di usu reale.
In l'usu di a macchina di taglio laser in fibra, rispettate l'apparecchiatura è standardizà l'operazione.

U travagliu à longu andà di l'attrezzatura laser à fibre ottiche appartene à l'attrezzatura à alta temperatura, per casu, in cunvenzione dotata di apparecchiature antincendia.

Macchina di tagliu laser zona, aduprate a zona di isolamentu per circundà a zona, istituite un avvertimentu.

L'attrezzatura di taglio laser appartene à l'attrezzatura di operazione di cuntrollu manuale, ùn beie micca l'operazione, perchè ùn sia periculosa.

Esce da u laser, evite di fighjà l'ochji per un bellu pezzu.

Durante u funziunamentu di l'attrezzatura, ùn aprite micca u schermu laser per evità u periculu.

Ùn emette micca un raghju laser senza mira.

U spaziu di travagliu di a macchina di taglio laser hè pulitu è ​​ordinatu, ben ventilatu, se necessariu dotatu di attrezzature per a depolverazione.

Quandu u travagliu hè finitu, rimuovere u cuntrollu di l'attrezzatura è tagliate l'alimentazione.

 

 

À propositu di a fibra ottica machine à punta di lu laserspecificazione di l'operazione, semplicemente introdotta qui, sperendu chì pò aiutà à tutti. Hebei Guohong, Jiangsu Guohong Laser hè un fabricatore prufessiunale di macchina di taglio laser, se site interessatu à a macchina di taglio laser, pudete cuntattateci: 15632735690, aspettemu a vostra chjamata.


Tempu di posta: Mar-14-2021