Benvenuti in i nostri siti web!
banner

Macchina di taglio laser classificazione di marca naziunale, cumu a qualità?

sè vo circate metallumachine à punta di lu laserchì marca ok? Parechji clienti prima di sceglie a macchina di taglio laser si preoccuperanu di l'effettu di marca di a marca di attrezzature, vale à dì, l'equivalente di a reputazione di una persona fora, allora u classamentu di e marche di taglio laser sò Wei Qian, improvvisamente luminosi, Ming long, radium Ming, BlackRece , Tianfa / RICHHOME 、 McWei, West Home, Dragon Laser, ktzg. rispettivamente A macchina di tagliu laser di marca sopra hè per a vostra riferenza. Semu impegnati à aduprà dati veri di l'utente per raccomandà una marca di tagliu laser di bona reputazione, affinchì pudete restà sicuru di a scelta di u magazinu.

500乘375 (3).jpg

金属 激光 切割 机

Cù u rapidu sviluppu di a scienza è di a tecnulugia in u nostru paese, a fabricazione chinesa hè diventata ancu un nome chì rende fieru u nostru populu. In u passatu, a mente subconscia di e persone hè brava à impurtà tuttu, sapete chì chjamanu i nostri prudutti d'alta tecnulugia impurtati à l'esternu

Guohong Laser Technology (Hebei) Co., Ltd. produce principalmenteapparecchiature di tagliu laser metalliche, tagliu laser piastra, taglio laser pipa, taglio laser metallu in acciaio inox, taglio laser piastra in alluminiu, taglio laser barra di rame è altra macchina di taglio laser materiale metallicu.

Guohong Laser Technology (Jiangsu) Co., Ltd. produce principalmente attrezzature di taglio laser, taglio laser di piastre, taglio laser di pipa, taglio laser di metallo in acciaio inox, taglio laser di piastra in alluminiu, taglio laser di barra di rame è altra macchina di taglio laser di materiale metallicu.

Guohong Laser Technology (Shenzhen) Co., Ltd. produce principalmente attrezzature di taglio laser, taglio laser di piastre, taglio laser di pipa, taglio laser di metallo in acciaio inox, taglio laser di piastra in alluminiu, taglio laser di barra di rame è altra macchina di taglio laser di materiale metallicu.

Macchina di tagliu laserhè un strumentu è hè largamente adupratu. In u prucessu di sviluppu di fabricazione, a trasfurmazione di a lamiera hè una parte assai impurtante di l'industria di fabricazione, cumprese macchine agricole, macchine di custruzzioni, armarii elettrichi, fabbricazione di ascensori, fabbricazione di automobili, apparecchiature militari eccetera guasi impregnanu tutti l'aspetti di l'industria di fabricazione. A maiò parte di queste macchine sò cumposte da acciaio inossidabile, acciaio à u carbonu è altri materiali in lamiera, dunque a trasformazione di lamiere hè a direzzione di a ricerca è di u sviluppu di l'impresa. Per migliurà l'efficienza di l'elaborazione di grande putenza risponde à i bisogni di u mercatu, u laser Guohong hà sviluppatu è cercatu tecnulugia per furnisce un serviziu tecnicu per l'utilizatori di e macchine di taglio laser Business.


Tempu di posta: Mar-14-2021