Benvenuti in i nostri siti web!
banner

Cumu migliurà a superficia filettata da a grande macchina di taglio laser

L'opportunità di tagliu laser apparisce assai situazioni, à volte u pezzu di travagliu averà una sezione filettata, un tale prublema hè chì u raghju pò micca camminà di manera stabile, tremà, toccà a macchina cù a manu, sente s'ellu ci hè jitter. Se a tavula hè sicura, vede s'ellu hè gasu, cum'è u cumpressore d'aria adupratu in tagliu, quandu a pressione hè insufficiente, pò ancu accade. Questu hè, a penetrazione ùn hè micca abbastanza, a superficie di tagliu ùn hè micca bella.

Una altra situazione hè chì a macchina di tagliu laser à l'iniziu di u travagliu di tagliu quandu a superficie di tagliu hè irregulare, cù u funziunamentu di l'attrezzatura meccanica, a ondulazione hè sparita lentamente, ùn sò micca se hè un fenomenu naturale, per insegnà sta situazione.

L'arburu X di a macchina di taglio laser à fibre ottiche (cum'è si dice, u raghju di a macchina di taglio laser) hè a vitezza di piombu, è l'arburu Y (direzzione di u muvimentu di a lunghezza) hè a trasmissione di rack di ingranaggi à doppiu mutore. Quandu l'assi Y hè alimentatu (circa 5 mm), a forma ritagliata da l'assi X apparirà una linea d'onda tremante, è una breve andata sparirà. U mutivu di l'analisi duveria esse duvuta à a liberazione di a maglia di u rack. L'inerzia face chì i dui denti in u slot di u rack si scontranu unu cun l'altru.

Se vulete sapè di più nantu à l'attrezzatura di taglio laser in metallo, l'infurmazione di a grande macchina di taglio laser in fibra, pudete pagà attenzione à noi, aghjurneremu l'infurmazioni nantu à a macchina di taglio laser in fibra metallica di modu regulare.


Tempu di posta: Mar-14-2021