Benvenuti in i nostri siti web!
banner

Applicazione di a macchina di taglio laser à fibra in tagliu di materiali di rame

A macchina di taglio laser in fibra pò esse applicata à taglià una varietà di materiali. Hè sempre stata una zona ceca in u tagliu di materiali metallici. Hè cambiatu in l'ultimi anni. In l'ultimi anni, hè statu prumossu gradualmente in l'applicazione di tagliu di prudutti di rame. Per u tagliu di i prudutti di rame, parechje persone anu parechji prublemi cù u funziunamentu specificu è l'ajustamentu di i parametri di a macchina di taglio laser in fibra. Taglia ùn hè micca solu aduprà una macchina per taglià, ma richiede ancu qualchi prublemi di sperienza. Eccu una introduzione specifica per cume a macchina di taglio laser in fibra taglia i materiali di rame.

Quandu si taglianu materiali metallichi, u gasu ausiliare deve esse aghjuntu. Quandu a macchina di taglio laser à fibre taglia u rame metallicu, u gasu ausiliariu aghjuntu reagisce cù u materiale in cundizioni di alta temperatura per aumentà a velocità di tagliu. Per esempiu, se si usa ossigenu, si pò uttene l'effettu di sustegnu di a combustione. Per a macchina di tagliu laser, u nitrogenu hè un gasu ausiliare per migliurà l'effettu di tagliu. Per i materiali in rame inferiori à 1 mm, a macchina da taglio laser in fibra pò esse aduprata per a trasfurmazione.

Dunque, quandu si usa una macchina di taglio laser in fibra, ùn ci hè bisognu di preoccupassi se pò esse tagliatu. À questu mumentu, l'effettu di trasfurmazione deve esse pagatu attenzione. Dunque, hè megliu aduprà azotu cum'è gas auxiliare. Quandu u spessore di u ramu di metallu righjunghji 2mm, ùn pò micca esse trattatu cù azotu. À questu tempu, l'ossigenu deve esse aghjuntu per oxidallu per ottene tagliu.

Attraversu l'introduzione sopra, ognunu deve avè una comprensione generale di cume a macchina di taglio laser in fibra deve esse materiale di rame. In fatti, quandu semu taglienti, à ciò chì prestemu attenzione ùn hè micca se u materiale pò esse tagliatu è quantu in un'ora, ma a qualità di u tagliu. Oghje ghjornu, a produzzione di macchine da taglio laser à fibre hè assai cumuna, ma a nostra sucietà presta più attenzione à a qualità di u funziunamentu di l'attrezzatura, cusì i cumpratori devenu esse attenti à a qualità di tagliu di a macchina di taglio è a reputazione di u venditore quandu compra.


Tempu di posta: Mar-14-2021