Benvenuti in i nostri siti web!
banner

In chì modi ponu esse usate oghje macchine à taglio laser CNC?

U tagliu laser hè di rimpiazzà u cultellu meccanicu tradiziunale cù un raggiu invisibile. Hà e caratteristiche di alta precisione, velocità di tagliu veloce, micca limitata à mudelli di tagliu, tipografia automatica, materiali di risparmiu, tagliu liscia, è bassi costi di trasfurmazione. Serà à pocu à pocu migliuratu o rimpiazzatu. Attrezzatura tradiziunale di trasfurmazione di tagliu di metalli.
Chì ghjè u scopu di a macchina di taglio laser? U scopu di a macchina di taglio laser ùn hè altru cà: taglià, scavà, taglià grafica, in termini simplici, taglià.

high power 800
Avvanzi di Macchina di tagliu laser in fibra Guohong:
1. Alta precisione è fessura stretta;
2. Velocità rapida, superficie di tagliu liscia;
3. Piccula influenza termica, nisuna deformazione meccanica di piccule parti;
4. U trattamentu ùn hè micca limitatu à i grafichi;
5. Hà una vasta gamma di applicazioni è pò gestisce vari materiali ecc.
Chì materiali ponu esse tagliati:
Trasfurmazioni di l'acciaio inossidabile, l'acciaiu à u carbonu, u ramu, l'acciaiu in lega, l'acciaiu di siliziu, l'acciaiu à molla, l'aluminiu, l'alea di alluminiu, u fogliu galvanizatu, u zincu zincatu, u fogliu di salatura, l'oru, l'argentu, Qin è altri fogli di metallu è raccordi per tubi.
Campi d'applicazione di a macchina di taglio laser: trasformazione di lamiera, produzione di caratteri di segni publicitarii, scatula elettrica è produzione di armadi elettrici, industria di ingegneria, apparecchi elettrichi, vari pezzi meccanichi, utensili da cucina, beni di casa, automobili, macchine agricole, attrezzature mediche, navi, aerospaziale , Illuminazione, industria di prutezzione di l'ambiente, rete metallica, industria di l'uffiziu, attrezzature di fitness, trasformazione di lamiere è altre industrie. A gamma di applicazioni hè assai larga, è hè a scelta di l'industria di fabricazione è di trasformazione.


Tempu di posta: Apr-13-2021