Benvenuti in i nostri siti web!
banner

Cumu debug è migliurà a velocità è l'effettu di a macchina di tagliu laser?

Attrezzatura di tagliu lasercumpunenti sò di più, alcune parte di u periodu di manutenzione hè relativamente corta, macchina da taglio laser spessu da mantene. Cumu debug metalmachine à punta di lu laser? Cumu debug per fà taglià più veloce è megliu? Bisognu à mantene spessu, per mantene un statu operativu relativamente bonu di l'attrezzatura.

4f4e40f12c8abb9f37ca223d62c6e38.jpg

Macchina da taglio laser à metallu

Macchina laser di debugparametri è migliurà a velocità di tagliu di a macchina. Impostazione di i parametri di a macchina, u prucessu di tagliu deve aghjustà i parametri di a macchina passu à passu, in generale, se a macchina ùn hè micca regolata bè, a velocità serà influenzata, o a velocità, o l'effettu, cumu uttene sia a velocità sia u statu di l'effettu, Avemu bisognu di debug secondu i materiali di u cliente.

Più tardi cù i bisogni di l'utenti, ponu esse adattati da soli. Quandu impostemu parametri, duvemu prestà attenzione à i punti seguenti: 1) l'accelerazione hè un prucessu di accelerazione da a velocità iniziale à u tagliu normale quandu a macchina hè in produzione. Similmente, ci serà un prucessu di decelerazione quandu u tagliu hè prontu à finisce. Accelerà troppu bassu pruvucarà a macchina à taglià pianu. 2) a velocità iniziale questa impostazione hè a velocità à a quale inizia a macchina. Prima di tuttu, a velocità iniziale ùn hè micca u più rapida pussibule, in realtà, se a velocità hè troppu rapida, pò fà chì a macchina cummencia assai male.

Ajuste l'assemblea di a macchina è migliurà l'effettu di tagliu di a macchina. U fasciu è l'accoppiamento di a macchina influenzeranu l'effettu di tagliu di umachine à punta di lu laserse u filu ùn hè micca chjosu o se u chjosu hè oblicu o scioltu. L'installazione di a guida ferroviaria deve esse parallella, a guida di l'arburu Y deve assicurà u parallelisimu, in a fabbrica di attrezzature laser hè necessariu ripetutamente debug, per assicurà l'effettu di tagliu di ogni apparecchiatura fora di a fabbrica. Se a guida ùn hè micca parallella, a macchina funziona cun resistenza.


Tempu di posta: Mar-14-2021