Benvenuti in i nostri siti web!
banner

Cume sceglite a putenza curretta di a macchina di tagliu di tubu laser?

In a vita d'ogni ghjornu, di solitu si riferenu à i tubi di metallo cumunamente cum'è tubi di ferru, ma in u campu di tagliu di pipa, duvemu distinguere sì u metalu hè pipa in acciaio à carbonu, pipa in acciaio à siliziu, pipa in acciaio inox, pipa in lega di titaniu o pipa in lega d'aluminiu . Perchè diversi materiali anu caratteristiche diverse cume a durezza, a durezza, a densità è a resistenza à alta temperatura, cumu si sceglie u dirittumacchina di tagliu di pipa laser putenza?

High Precision Tube Fiber Laser Cutting Machine 1

U laser hà effetti differenti nantu à diversi materiali metallichi. A putenza di u laser varieghja secondu u materiale metallicu. Per esempiu, cù u listessu spessore, a putenza di u laser per taglià l'acciau à u carbonu hè inferiore à quella di l'acciaiu inossidabile, è a putenza di u laser per taglià l'acciaio inossidabile hè inferiore à quella di u giallu. A putenza di u ramu hè chjuca. Oltre à a natura di u metalu stessu, u spessore hè ancu strettamente legatu à a putenza laser. Per u listessu tubu di metallo, a potenza di tagliu di 10 mm hè inferiore à u tagliu di 20 mm.

Tube Fiber Laser Cutting Machine

In quantu à cume sceglie a putenza ghjusta, si deve decide secondu u tippu, u spessore, a forma è altri fattori di u materiale da tagliare. Dunque, à l'acquistu di una macchina di taglio di tubi laser, duvete fà sapè à u fabbricante e caratteristiche di u materiale chì deve esse tagliatu. U megliu hè di furnisce a pipa à u fabricatore per a prova.

Three-chuck Laser Pipe Cutting Machine

Oghje ghjornu, e macchine principali di tagliu di tubi laser in u mercatu anu parechje putenze, chì và da 1000W à 15000W. U spessore di a maggior parte di i tubi di i pruduttori di trasformazione hè trà 8mm-12mm. Se tagliate questu spessore per un bellu pezzu, si consiglia di sceglie macchine da taglio di tubi laser 4000W-6000W. S'ellu hè ottone cù caratteristiche di alta riflessione, hè raccomandatu di aduprà una macchina di taglio di tubi laser cù 8000W o potenza superiore. A macchina di tagliu di tubi laser 2000W-4000W hè raccomandata per spessori trà 5mm-8mm. Un spessore più bassu di 1000W hè di solitu abbastanza. Ci hè da nutà chì se cumprate una macchina di tagliu di pipa laser 6000W, quandu si taglianu materiali cun un picculu spessore di circa 4mm, pudete abbassà l'ingrandimentu di uscita è adattallu à 2000W per taglià, chì risparmia energia è risparmia elettricità è costi.


Tempu di posta: Maghju-04-2021