Benvenuti in i nostri siti web!
banner

Cinque Ragioni per aduprà Macchina di Tagliu Laser di Precisione

Tagliu laserhè un tippu senza cuntattu, basatu annantu à un prucessu di fabbricazione termica chì combina u calore focalizatu è l'energia termica, è applica pressione per fondere è spruzzà materiali in percorsi stretti o incisioni. Comparatu cù i metudi di tagliu tradiziunali, u tagliu laser hà assai vantaghji. L'energia assai focalizzata furnita da u laser è u cuntrollu CNC pò taglià accuratamente materiali da vari spessori è forme cumplesse. U tagliu laser pò uttene una fabbricazione di alta precisione è di tolleranza ridotta, riduce i rifiuti di materiale è processà a diversità di i materiali. U prucessu di tagliu laser di precisione pò esse ampiamente adupratu in una varietà di applicazioni di fabbricazione, è hè diventatu un valore preziosu in l'industria automobilistica, producendu parti cumplesse è spesse cù una varietà di materiali, da forme 3D idroformate à airbag. L'industria elettronica di precisione hè aduprata per finisce l'usinamentu di parti metalliche o plastiche, alloghji, è schede di circuitu. Da attelli di trasfurmazione à picculi attelli à grandi impianti industriali, furniscenu à i pruduttori numerosi vantaghji. Queste sò e cinque ragioni per chì u tagliu laser di precisione hè adupratu.

Eccellente precisione
A precisione è a qualità di punta di i materiali tagliati à laser sò megliu cà quelli tagliati da i metudi tradiziunali. U tagliu laser utilizza un fascu altamente focalizatu, chì agisce cum'è una zona affetta da u calore durante u prucessu di taglio, è ùn causerà micca danni termichi di grande area à e superfici adiacenti. Inoltre, u prucessu di tagliu di gas à alta pressione (di solitu CO2) hè adupratu per spruzzà materiali fusi per rimuovere e cuciture di taglio di materiale di pezzi più stretti, a trasfurmazione hè più pulita, è i bordi di forme è disegni cumplessi sò più lisci. A macchina di tagliu laser hà una funzione di cuntrollu numericu urdinatore (CNC), è u prucessu di tagliu laser pò esse cuntrullatu automaticamente da un prugramma di macchina predefinita. A macchina di taglio laser controllata da CNC riduce u risicu di errore di l'operatore è produce parti di tolleranza più precise, precise è più strette.

Fully Covered High Speed Cutting Optical Fiber Laser Cutting Machine

Migliurà a sicurezza in u travagliu
Incidenti chì coinvolgenu impiegati è attrezzature in u situ di travagliu anu un impattu negativu nantu à a produttività è i costi operativi di a cumpagnia. L'operazioni di trasfurmazione è di manipulazione di i materiali, cumpresu u tagliu, sò zone induve l'incidenti sò frequenti. Aduprà laser per taglià per queste applicazioni riduce u risicu di incidenti. Perchè hè un prucessu senza cuntattu, questu significa chì a macchina ùn tocca fisicamente u materiale. Inoltre, a generazione di u fasgiu ùn richiede alcuna intervenzione di l'operatore durante u prucessu di tagliu laser, affinchì u fasgiu d'alta putenza sia mantenutu in modu sicuru in a macchina sigillata. Generalmente, eccettu per operazioni di ispezione è manutenzione, u tagliu laser ùn richiede micca una intervenzione manuale. Rispuntendu à i metudi di tagliu tradiziunali, stu prucessu minimizeghja u cuntattu direttu cù a superficia di u pezzu, riducendu cusì a pussibilità di accidenti è feriti di l'impiegati.

0824ab18972bd4073199d88749eef3590eb309d8

Maggiore versatilità di u materiale
Oltre à taglià geometrie cumplesse cun una precisione più alta, u tagliu laser permette ancu à i pruduttori di taglià senza cambiamenti meccanichi, aduprendu più materiali è una gamma più larga di spessori. Aduprendu u listessu fascu cù livelli di uscita, intensità è durazioni differenti, u tagliu laser pò taglià una varietà di metalli, è regolazioni simili à a macchina ponu tagliare accuratamente materiali di vari spessori. I cumpunenti CNC integrati ponu esse automatizati per furnisce una operazione più intuitiva.

962bd40735fae6cd6ff7b20639d4622c43a70f80

Tempu di consegna più veloce
U tempu necessariu per installà è operà apparecchiature di fabbricazione aumenterà u costu generale di produzzione di ogni pezza da lavorà, è l'usu di metudi di taglio laser pò riduce u tempu di consegna totale è u costu totale di produzione. Per u tagliu laser, ùn ci hè bisognu di cambià è di mette stampi trà materiali o spessori di materiale. Rispuntendu à i metudi di tagliu tradiziunali, u tempu di messa in opera di tagliu à laser sarà assai riduttu, si tratta di più prugrammazione in macchina chè di caricamentu di materiali. Inoltre, u listessu tagliu cù un laser pò esse 30 volte più veloce di a sega tradiziunale.

d01373f082025aaf17b184a7fa8ac66c024f1a4e

Costu materiale più bassu
Utilizendu i metudi di tagliu laser, i pruduttori ponu minimizà i rifiuti materiali. A messa à focu di u fascu adupratu in u prucessu di tagliu laser produrrà un tagliu più strettu, riducendu cusì a dimensione di a zona affetta da u calore è riducendu i danni termichi è a quantità di materiali inutilizabili. Quandu si utilizanu materiali flessibili, a deformazione causata da macchine utensili meccaniche aumenta ancu u numeru di materiali inutilizabili. A natura senza cuntattu di u tagliu laser elimina stu prublema. U prucessu di tagliu laser pò taglià cù una precisione più alta, tolleranze più strette, è riduce i danni materiali in a zona affetta da u calore. Permette chì a cuncezzione di a parte sia piazzata più da vicinu nantu à u materiale, è u cuncepimentu più strettu riduce i rifiuti di materiale è riduce i costi di u materiale cù u tempu.

 


Tempu di posta: Maghju-13-2021