Benvenuti in i nostri siti web!
banner

Principiu di cuncepimentu è di travagliu di a macchina di tagliu di tubu laser à fibra

U trattamentu laser di a macchina di tagliu di tubu laser in fibra hè fattu da grafica per computer, chì hè simplice è cunveniente da operà. In termini di grafica di trasfurmazione, pò compie a trasfurmazione flessibile di qualsiasi grafica. È pò rializà trasfurmazioni à grande scala, à alta efficienza, di alta precisione, è u prucessu di tagliu pò compie a trasfurmazione in più passi à tempu. A velocità di tagliu di i tubi chì ponu taglià parechji metri in un minutu hè più altu ch'è l'altri metudi di tagliu. Quì sottu, u Gruppu Guohong vi spiegherà u principiu di travagliu di a macchina di tagliu di pipa laser in fibra:

1. Alimentazione di u rack: Prima di taglià, tuttu u fasciu di tubi deve esse isciutu à u rack à manu, imballatu manualmente è rimossu, è piazzatu nantu à u meccanismu di trasportu di pipa automaticu in sequenza.

2. I tubi sò posti nantu à a piattaforma di trasportu à a so volta, è u dispositivu di trasportu di tubi pò trasferisce i tubi à u meccanismu di alimentazione senza intoppi è regolarmente un pezzu à a volta secondu i requisiti, è cumplementà automaticamente u standby secondu i tubi.

3. U mecanismu d'alimentazione trasfirirà automaticamente i tubi in a zona d'attesa à u meccanismu d'alimentazione automatica secondu u signale, è altri tubi si riempenu automaticamente è si spostanu in a pusizione materiale per assicurà un funziunamentu continuu. 4. U sistemu di pusizionamentu è di calibrazione di i tubi calibra a pusizione di a pipa currettamente secondu i bisogni (i materiali di a pipa ùn devenu micca supera u fora di u meccanisimu d'alimentazione quandu sò piazzati); 5. A struttura d'alimentazione manda in autumàticu i tubi à u materiale di stuviglii (elevazione) di u sistema di scaffali secondu u signale (ogni consegna) Una pipa); 6. U mecanismu d'alimentazione torna in tempu quandu riceve u signale di cumpletamentu di e scaffalature, è in listessu tempu, u dispositivu rotante di pinza si move secondu i signal-clamps-advances versu u discu rotativu B per un tagliu perfettu; 7. U sistema di scaffali di materiale hè basatu annantu à A A distanza di muvimentu di u dispositivu di pinza rotante hè automaticamente alzata è calata per evità a collisione; 8. Quandu u dispositivu di pinza rotativa di A si move in a pusizione di u limitu mediu di a piastra di supportu rotativu di B, u dispositivu di pinza rotativa di C corre automaticamente à l'estremità destra di a piastra rotativa B per continuà u tagliu perfettu di a coda. , Per assicurà u tagliu generale di a pipa, basicamente zero sterile; 9. U sistema di ricezione di elevazione automatica, chì si alza à un gradu considerevule di rotazione à 15 mm da a pipa, cattura u pezzu mentre a pipa hè tagliata, è impedisce à u pezzu di travagliu di cascà naturalmente. A pipa stessa pesa, è u difettu à u puntu finale di tagliu hè troppu grande, o cascarà è si deformerà; 10. Dopu chì u sistema di ricezione di elevazione automatica hè cumpletatu, caderà automaticamente in una pusizione fissa, è à u listessu tempu a scatula di ricezione si inclinerà, è u pezzu di travagliu scorrerà naturalmente in terra per a raccolta di materiale Bucket; 11. U mecanismu d'alimentazione hè in standby. A preparazione hè finita prima chì a pipa precedente sia tagliata, è u prossimu prugramma di operazione di trasformazione di pipa sia in standby;


Tempu di posta: Mar-14-2021